36. marketinška delavnica CENTR-a v Ljubljani
Konec oktobra je Register .si v Ljubljani gostil sekcijo za marketing pri združenju evropskih registrov – CENTR.
Udeleženci delavnice smo, tako v živo, kot tudi preko videokonference, izmenjali prakse in izkušnje, ki nam pomagajo razumeti dinamiko nosilcev nacionalnih vrhnjih domen. Sodelavci na Registru .si smo predstavili aktivnosti ob 30-letnici in z njimi delili izkušnje pri promociji .si in pomenu ozaveščanja javnosti o nacionalni domeni. Dotaknili smo se vprašanj o družbeni odgovornosti, saj nas je nekaj od evropskih registrov trajnostne prakse že vpeljalo v poslovne procese. K sodelovanju smo povabili tudi sodelavce Si-Certa, kjer je ga. Jasmina Mešić predstavila kampanjo ozaveščanja z osnovami informacijske varnosti na delovnem mestu (varnivpisarni.si) in delila napotke, kako oblikovati in tržiti spletne tečaje na družbenih omrežjih. Po prispevku ga. Jelene Burnik, vodje mednarodnega sodelovanja in nadzora pri Informacijskem pooblaščencu RS, pa se je razvila tudi razprava o t.i. “temnih vzorcih” (angl. dark patterns), kjer upravljalci spletnih strani z namenom manipuliranja uporabnike zavajajo v določene odločitve.
Veseli nas, da je bila izkušnja udeležencev delavnice pozitivna in da smo kot organizator dogodka pomagali pri promociji Slovenije in naše nacionalne domene .si.